Ana içeriğe atla

OH BE, AĞRIM VAR

Hem de o kadar çok ki, mutluluktan uçuyorum. Aslında her ne kadar can sıkıcı bir durum gibi gözükse de, gerçekçi bir gözle baktığımızda, sevindirici bile olabilecek durum. MS teşhisinin konduğu ilk günden beri, rahmetli babamın; "marifetmiş gibi herkese söyleme" demesine rağmen bir çok arkadaşımın yaptığının aksine, bu rahatsızlığımı hiç kimseden saklamadım. Ne kız arkadaşlarımdan, ne iş verenimden, ne de yeni tanıştıklarımdan. Rahatsızlığı olan bazı insanlar da, bunu kimseden saklamıyor. Hatta bire bin katıp anlatmayı tercih edenler bile var içlerinde. Onların amacı başka olabiliyor. Ben işverenim bu durumuma göre benim için yatırım yapsın, kız arkadaşım durumumu en başından bilsin ki, ona göre yolumuzu çizelin diye hiç gizleme gereği duymadım. Düşünsenize, bir iş yerine en alt görevde de başlasanız, en üstte de, çalıştığınız konuma göre size bir yatırım yapacaklar. Bunu da araya sıkıştırdıktan sonra konuya geri döneyim. MS hastası olduğumu söylemem gerekiyordu ki, yazıyı okuyanlar, "adamın tuzu kuru üfürüyor, ağrı nedir bilmiyor" demesinler. Bazı zamanlar oluyor ki, ağrıdan ölüyorum. Özellikle bacaklarımı "kes, at" daha iyi dedirtecek kadar. Sapık mı, mazoşist mi bu adam demeyip, hedefe 180 derecelik bir açıyla tekrar bakın. Bir ağrı varsa, ağrının olduğu yerde halâ bir yaşam var demek değil mi? Yaşıyor ki, ağrıyor. Hiç hissetmesek çok daha kötü. Şükürler olsun ki, hissedebileceğimiz bir kolumuz, bacağımız var anlamına geliyor benim için. Ağrısın, geçer... Hakan Algan Resmi Web Sitesi

Yorumlar

  1. Nasıl net anlatmışsın hakan abi👏👏👏

    YanıtlaSil
  2. Kendinle ve çevreyle o kadar barışıksın ki..Birde manevi gücün yüksek. Ağrısız, dertsiz günlerin çok olsun Hakan'cım.

    YanıtlaSil
  3. Sen düzgün dürüst adam gibi adamsın sağlık ve mutluluk dilerim

    YanıtlaSil
  4. YİNE, NOKTAYI KO YMUŞSUNUZ
    Söyleyeceğim hiç bir şey yok.

    YanıtlaSil
  5. Bundan sonraki yanıtımı. Küçük harfle ve ekranımı yatay tutarak yazacağım.
    Belki düzğün olarak aktarılır.
    Çok özel, 3-5yılda ancak basılabilen bir derğiyi incelerken, orta sayfasında hem şîve bozukluğu
    hece ortasından ayırma, hemde hatalı bilği ile karşılaştığım ânı anımsadım.

    YanıtlaSil
  6. Düzgün insan olmak kolay değil, ağrısız sızisız günler seninle olsun, Hakan.

    YanıtlaSil
  7. Hakancım hastalığını veya derdini saklamak çok anlamlı gelmiyor bana da. Tabi ki durup dururken kimse benim şu hastalığım var bu derdim var demez ama paylaşılması gereken durumları da bilmek lazım. MS gibi en zor hastalıklardan bir tanesiyle çok başarılı bir mücadele veriyorsun ve rol model oluyorsun. Takdir ediyorum ve şifa bulmanı diliyorum 🙏 🌷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Müge. Bu mücadelemdeki en büyük motivasyon kaynağım, çevremdeki sen ve senin gibi arkadaşlarım. 🙏

      Sil
  8. Her çektiğiniz ağrı şifa olsun sağlık afiyet versin
    Ömrünüze bereket

    YanıtlaSil
  9. 👏Hayatta her şeyden şikayet edenlere okutmak lazım. 🌼

    YanıtlaSil
  10. Kendisiyle barışık yaşayabilen nadir insanlardansın Hakan kardeşim.Rahmetli Babanız Hala oğlum Hikmet Abiminde Mekânı cennet olsun inşallah .Kütahya ya geldiğinizde sizleri misafir etmek isterim.Kendine iyi bak kardeşim. Selâmlar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Allah şifa versin sen cocukkende dürüst tun bugünde seninle iftihar ediyorum hakancim

    YanıtlaSil
  12. Ben de çekinmedin kimseye yol arkadaşımı anlatırken abim. Belki de MS'imizi böyle kabul ettiğimizden pes etmedik hiç bir zaman, kim bilir? Tebrik ediyorum seni abicim 👏👏

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ŞİİR GÜNÜ (YALAN HAYAT)

... Eh be yalan hayat, Biraz da benim yüzüme bak, Bakmayacaksan, Çek bi kıyak da, Artık yakamı bırak. Her gecenin sabahı Güneş yeniden doğacak, Akşama kadar mucizeler olacak, Ben de istiyorum bunları yaşamak, Haydi artık yakamı bırak. Hakan Algan

HELALLİK

Son yıllarda helallik istemek, toplumun her kesiminde adet haline geldi. Özellikle siyasilerin "helallik" istemeleri yüzümde bir tebessüme sebep oluyor. Helallik inancımız açısından büyük öneme sahip. Kabul etmemek mümkün değil ama her şeyde olduğu gibi bunu da abartmadık mı? "Hakkını helal et" diyenlere, "helal olsun" demek gerçekten çözüm mü acaba? Zaten helal olsun demekle de o iş olmuyor diye düşünüyorum. Karşımdaki bin bir dalavereyle ruhum duymadan beni kazıklayıp sonunda helallik isteyince, "kul hakkı" sorunu çözülecek. Allahın; "karşıma nasıl gelirseniz gelin, kul hakkıyla gelmeyin" diyerek, bu kadar önemli olduğunu vurguladığı bir konunun, by kadar basit çözümünün olabileceğini sanmıyorum. Bana göre en samimi cevap; "bilerek ve isteyerek hakkıma girdiysen helal edemem. Ama bilmeden hakkıma girdiysen helal olsun" demek sanırım. Hakan Algan Resmi Web Sitesi

ŞİİR GÜNÜ (BAHANE)

  ... Bunlar hep bahane, Görüşmemek için benimle. Arkadaşlarınďa olduğun, Uyuduğun, Banyoda olduğun, Misafirin olduğu, Yemek yediğin, Evlendiğin. Hakan Algan