Ana içeriğe atla

KABLOLARIN SORUMLUSU



Bundan anladığım kadarıyla beynimi trafo olarak düşünürsek fazla ısındığından trafoyu patlatmışım. Ben bunu normal karşılayabilmiştim ama 32 yaşındaki kocaman bir adamın yanında doktora gelen ve şu anda salya sümük ağlayan annemi nasıl teselli edecektim onu bilemiyordum. Aklıma bir şey gelmişti ama bunu yapmak zordu. Neticede karşımda duran profesör oldukça otoriter görünümlüydü ve espri anlayışı nasıldı bilemiyorum. Daha tebessüm ederken bile görmemiştim. Ama sonuçta annem pek iyi gözükmüyordu ve yapmalıydım. Hemen ayağa kalktım ve anneme dönerek sert bir şekilde;
“Senden beklemezdim” dedim.
Annemin şaşkın bakışları altında doktor hemen karşılık verdi;
“O ne yaptı ki? Kendin yapmışsın”.
“Bırakın hocam, ben inşaat sektöründe çalışıyorum ve üçkâğıtçı müteahhitleri bilirim. Maliyeti düşürmek için ucuz malzemeleri kullanırlar ve sonra da hemen arıza yapar. Benim müteahhit kim? İşte bununla babamın ortaklığı. Yani kabloların sorumlusu bunlar.”

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ŞİİR GÜNÜ (YALAN HAYAT)

... Eh be yalan hayat, Biraz da benim yüzüme bak, Bakmayacaksan, Çek bi kıyak da, Artık yakamı bırak. Her gecenin sabahı Güneş yeniden doğacak, Akşama kadar mucizeler olacak, Ben de istiyorum bunları yaşamak, Haydi artık yakamı bırak. Hakan Algan

HELALLİK

Son yıllarda helallik istemek, toplumun her kesiminde adet haline geldi. Özellikle siyasilerin "helallik" istemeleri yüzümde bir tebessüme sebep oluyor. Helallik inancımız açısından büyük öneme sahip. Kabul etmemek mümkün değil ama her şeyde olduğu gibi bunu da abartmadık mı? "Hakkını helal et" diyenlere, "helal olsun" demek gerçekten çözüm mü acaba? Zaten helal olsun demekle de o iş olmuyor diye düşünüyorum. Karşımdaki bin bir dalavereyle ruhum duymadan beni kazıklayıp sonunda helallik isteyince, "kul hakkı" sorunu çözülecek. Allahın; "karşıma nasıl gelirseniz gelin, kul hakkıyla gelmeyin" diyerek, bu kadar önemli olduğunu vurguladığı bir konunun, by kadar basit çözümünün olabileceğini sanmıyorum. Bana göre en samimi cevap; "bilerek ve isteyerek hakkıma girdiysen helal edemem. Ama bilmeden hakkıma girdiysen helal olsun" demek sanırım. Hakan Algan Resmi Web Sitesi

ŞİİR GÜNÜ (BAHANE)

  ... Bunlar hep bahane, Görüşmemek için benimle. Arkadaşlarınďa olduğun, Uyuduğun, Banyoda olduğun, Misafirin olduğu, Yemek yediğin, Evlendiğin. Hakan Algan