Ana içeriğe atla

KAMU

... Özel sektör beni ilgilendirmiyor ama kamu kuruluşlarında görev yapanların hslka ters davranışlarına tahammül edemiyorum. Onlara sorsak, onlarında geçerli sebepleri vardır. Akşama kadar kaç çeşit insanla muhatap oluyoruz derler. Haklılar da. Şu açıdan da bakmak gerek. Memnun olmadığı bir işte başarılı olma ihtimali yok. Başarıyı hedeflememiş olabilir. O zaman da mutlu olmadığı bir işte ömrüne yazık ettiği anlamı çıkar. Hadi o kendisini düşünmüyordur. Senin işini yapmaya gönüllü ve halen işsiz olanların ve işini yaptırmak için gelip, senin suratını çekmek zorunda kalanların günahı ne? Kendini düşünmüyorsan, onları düşün. Boşuna da yer işgal etme. Hakan Algan

Yorumlar

  1. Aynen çok haklı bir yorum

    YanıtlaSil
  2. Çok çok haklısın abicim 👍

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel yazı. Bende aynı fikirde yim. Teşekkürler emeğinize yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ŞİİR GÜNÜ (YALAN HAYAT)

... Eh be yalan hayat, Biraz da benim yüzüme bak, Bakmayacaksan, Çek bi kıyak da, Artık yakamı bırak. Her gecenin sabahı Güneş yeniden doğacak, Akşama kadar mucizeler olacak, Ben de istiyorum bunları yaşamak, Haydi artık yakamı bırak. Hakan Algan

HELALLİK

Son yıllarda helallik istemek, toplumun her kesiminde adet haline geldi. Özellikle siyasilerin "helallik" istemeleri yüzümde bir tebessüme sebep oluyor. Helallik inancımız açısından büyük öneme sahip. Kabul etmemek mümkün değil ama her şeyde olduğu gibi bunu da abartmadık mı? "Hakkını helal et" diyenlere, "helal olsun" demek gerçekten çözüm mü acaba? Zaten helal olsun demekle de o iş olmuyor diye düşünüyorum. Karşımdaki bin bir dalavereyle ruhum duymadan beni kazıklayıp sonunda helallik isteyince, "kul hakkı" sorunu çözülecek. Allahın; "karşıma nasıl gelirseniz gelin, kul hakkıyla gelmeyin" diyerek, bu kadar önemli olduğunu vurguladığı bir konunun, by kadar basit çözümünün olabileceğini sanmıyorum. Bana göre en samimi cevap; "bilerek ve isteyerek hakkıma girdiysen helal edemem. Ama bilmeden hakkıma girdiysen helal olsun" demek sanırım. Hakan Algan Resmi Web Sitesi

ŞİİR GÜNÜ (BAHANE)

  ... Bunlar hep bahane, Görüşmemek için benimle. Arkadaşlarınďa olduğun, Uyuduğun, Banyoda olduğun, Misafirin olduğu, Yemek yediğin, Evlendiğin. Hakan Algan