Ana içeriğe atla

YOLLAR

Yanlış anlaşılmak istemediğimden, başında, bu yazımda hiç bir siyasi partiyi hedeflemediğimi belirteyim. Çünkü hepsini birden kast ediyorum. İktidara gelenlerin hepsi aynı şeyleri söylüyor. "Biz hizmetkarınız", "baraj yaptık", "yol yaptık" vs vs. Biz sizi zaten bunları yapın diye seçtik. Kendi zeka seviyelerini bizlerinkinden daha yüksekte görüyor olmalılar ki, bu ve bunun gibi safsatalarla bizleri uyutmaya çalışıyorlar. Dolayısıyla bunlar marifetlerinizi ispat etme yolları değil. Bunların yapılabilmesi için parasını da vergi ödeyerek ben veriyorum zaten. Bunlarla gelmeyin. Bize nelerle gelin biliyor musunuz? Yaptığınız YOLLARla gelin. Bir satır sonra nasıl da çeliştim kendimle değil mi? Ülkede her yere ulaşılabilecek yollar var. Her iktidar değiştiğinde, gidenin yıktığı yollardan bahsediyorum. Sadece yıktıkları değil, yıkıp öylece bıraktıkları yollardan. Hani şu "kalpten kalbe" giden yollar. Halbuki bu yolları yıkmak o kadar zordur ki, sadece kişilerin kendilerinin gücü yeterdi bu yolları yıkmaya. Bu yollar o kadar sağlam ve güvenliydi ki, zamanında yedi düvele kapattık bu yolları. Onlara kullandırtmayıp, bu ülkeyi kurarken kamyon kamyon malzeme taşıdı atalarımız bu yollarda. Kamyonlarca güven, kamyonlarca sevgi, kamyonlarca fedakarlk... Daha sonra ne oldu? her gelen bir kasis yaptı bu yollara. Sanki birbirimize ulaşmamamız için kullanılmaz hale getirdiler kalplerimizi bağlayan bu yolları. bir metre ötedeki hemşehrime ulaşamadıktan sonra neyleyim yaptığınız kilometrelerce uzunluktaki duble yollarınızı. Hakan Algan Resmi Web Sitesi

Yorumlar

  1. Özlemiştim teşekkürler. TORUNLARIMIZ yine borçlandı.

    YanıtlaSil
  2. Her yanımız can kesiği, yaftalanmışız... En baba Müslüman sizsiniz, en baba sosyal demokrat sizsiniz, en baba milliyetçi sizsiniz... Biz hayatın amekesi, elleri nasırlı kahrolası kaşık düşmanı biz. Millet olma şuurunun doruklarını şehit olarak Çanakkale de, Anafartalarda, Trablusgarpta, Sakarya da yaşayan neslin torunları olan biz. Ötekileştirilip berileştirilen aynı yaşam tarzında olan biz... Saygılarımla...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ŞİİR GÜNÜ (YALAN HAYAT)

... Eh be yalan hayat, Biraz da benim yüzüme bak, Bakmayacaksan, Çek bi kıyak da, Artık yakamı bırak. Her gecenin sabahı Güneş yeniden doğacak, Akşama kadar mucizeler olacak, Ben de istiyorum bunları yaşamak, Haydi artık yakamı bırak. Hakan Algan

HELALLİK

Son yıllarda helallik istemek, toplumun her kesiminde adet haline geldi. Özellikle siyasilerin "helallik" istemeleri yüzümde bir tebessüme sebep oluyor. Helallik inancımız açısından büyük öneme sahip. Kabul etmemek mümkün değil ama her şeyde olduğu gibi bunu da abartmadık mı? "Hakkını helal et" diyenlere, "helal olsun" demek gerçekten çözüm mü acaba? Zaten helal olsun demekle de o iş olmuyor diye düşünüyorum. Karşımdaki bin bir dalavereyle ruhum duymadan beni kazıklayıp sonunda helallik isteyince, "kul hakkı" sorunu çözülecek. Allahın; "karşıma nasıl gelirseniz gelin, kul hakkıyla gelmeyin" diyerek, bu kadar önemli olduğunu vurguladığı bir konunun, by kadar basit çözümünün olabileceğini sanmıyorum. Bana göre en samimi cevap; "bilerek ve isteyerek hakkıma girdiysen helal edemem. Ama bilmeden hakkıma girdiysen helal olsun" demek sanırım. Hakan Algan Resmi Web Sitesi

ŞİİR GÜNÜ (BAHANE)

  ... Bunlar hep bahane, Görüşmemek için benimle. Arkadaşlarınďa olduğun, Uyuduğun, Banyoda olduğun, Misafirin olduğu, Yemek yediğin, Evlendiğin. Hakan Algan