Ana içeriğe atla

ŞAKA YAPTIM

 

...

Her şaka güldürmüyor. Size komik gelen, karşınızdakini rencide edebilir. O da bu lafları unutmazsa, şaka yapayım derken bir bakmışsınız, lafınızın esiri olmuşsunuz. O yüzden şaka yaparken bile dikkat etmeli. Kıvırması da zor olursa, durduk yerde al sana sıkıntı.

Ne yapsan anlatamayacağın gibi zekâ yaşında çıkar ortaya. Ne diyeceksin? Aslında ben zekiyim mi diyeceksin?

O yüzden aman diyim dikkat edin dostlar. Size komik gelen şaka, hayatınızın en dramatik muhabbetine dönüşmesin...


Hakan Algan

Yorumlar

  1. , 👍🏾👍🏾👍🏾

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru bir şakaya şaka yaptiğin kişide gülmüyorsa o şaka deyil kaş yapayım derken göz çıkarmaya benzer

      Sil
  2. Tecrübeyle sabittir şaka yaptık gördük 🤭🤭🤭🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Milyonları ağlattı k.
      40 yıl geriledi k.

      Sil
  3. Ben her şakaya gülmem mantık ararim her şeye gül enlere kizarim

    YanıtlaSil
  4. Bazı şakalar karşındakini üzer bunu anlıyorsan dengeli şaka yaparsan çok keyifli olur.Cansu'yu verdik😁😂😁😂

    YanıtlaSil
  5. Önce karşındaki kişiyi mutlu etmeli ŞAKA,
    SEN zaten şakaya başladığında, % 80 ne olacağını biliyorsun.
    İlk gülümseme ile şakaya başlamak. Ses tonunuzu minicik değiştirmeniz, şakayı daha bir anlamlı yapmaz mı..
    Sağlık ve saygılar dilerim.
    Hoşça kalın

    YanıtlaSil
  6. Aynen katılıyorum...zaman zaman böyle şeyler yaşıyoruz..şaka da olsa lâf ağızdan çıkmadan iyice bir tartmak gerek

    YanıtlaSil
  7. Anlık şakalar gülümsemek için hoş olabiliyor o an gülüp geçmek icin.Benn kimseye şaka yapmıyorum bana da yapılmasını istemiyorum.Essek cinsi şakalar zaten sıkıntılı.Cocukken gençken yapmış olabiliriz kocaman yaşını başini almış insanlar olarak yapılmasını doğru bulmuyorum👍

    YanıtlaSil
  8. Arkadaş dost ortamında sohbet gülmek eğlenmek şaka güzeldir fakat sohbeyin

    guzel devami icin şakanın konusu yeri zamanı vede yapılan kişi önemlidir

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ŞİİR GÜNÜ (YALAN HAYAT)

... Eh be yalan hayat, Biraz da benim yüzüme bak, Bakmayacaksan, Çek bi kıyak da, Artık yakamı bırak. Her gecenin sabahı Güneş yeniden doğacak, Akşama kadar mucizeler olacak, Ben de istiyorum bunları yaşamak, Haydi artık yakamı bırak. Hakan Algan

HELALLİK

Son yıllarda helallik istemek, toplumun her kesiminde adet haline geldi. Özellikle siyasilerin "helallik" istemeleri yüzümde bir tebessüme sebep oluyor. Helallik inancımız açısından büyük öneme sahip. Kabul etmemek mümkün değil ama her şeyde olduğu gibi bunu da abartmadık mı? "Hakkını helal et" diyenlere, "helal olsun" demek gerçekten çözüm mü acaba? Zaten helal olsun demekle de o iş olmuyor diye düşünüyorum. Karşımdaki bin bir dalavereyle ruhum duymadan beni kazıklayıp sonunda helallik isteyince, "kul hakkı" sorunu çözülecek. Allahın; "karşıma nasıl gelirseniz gelin, kul hakkıyla gelmeyin" diyerek, bu kadar önemli olduğunu vurguladığı bir konunun, by kadar basit çözümünün olabileceğini sanmıyorum. Bana göre en samimi cevap; "bilerek ve isteyerek hakkıma girdiysen helal edemem. Ama bilmeden hakkıma girdiysen helal olsun" demek sanırım. Hakan Algan Resmi Web Sitesi

ŞİİR GÜNÜ (BAHANE)

  ... Bunlar hep bahane, Görüşmemek için benimle. Arkadaşlarınďa olduğun, Uyuduğun, Banyoda olduğun, Misafirin olduğu, Yemek yediğin, Evlendiğin. Hakan Algan