Ana içeriğe atla

SANA KIRMIZI HİÇ YAKIŞMIYOR

Bir yılı geçtik. Bunaldık. Fakirleştik. Öldük. Hepsini bir yılda kendi kendimize yaptık. Bazılarımıza göre tek sorumlusu devleti temsil eden hükümetin politikaları. Diğer devletler vatandaşına bizimkilerden daha çok yardımcı oldu diye düşünebilir. Kısmen haklı da olabilirler. Ama unutmamak gerekir ki; her ana baba çocuğuna imkânları ölçüsünde harçlık verir. Bizim devlet babamız da paraları yemiş ve bu kadar para kalmış. Bununla ilgili tepkiyi daha önce göstermek gerekirdi. Konunun bu kısmını uzatmadan kendi yaptıklarımıza bakalım. Üzerimize düşeni yaptık mı acaba. Bütün dünya bir yılı aşkın bir zamandır toplam üç saniye süren bir tedbir çığlığı atıyor ama halâ anlamamak için direniyoruz. MASKE, MESAFE, HİJYEN. Uyacağımız sadece bu kural. Ama maske takmamayı kolluk kuvvetlerine saygısızlık olarak görüyoruz ki, onları görür görmez hemen maskemizi cebimizden çıkarıp, burnumuza çekiyoruz. Mesafe konusunda ikaz edildiğimizde; Sanki millet tanımadıklarıyla sarmaş dolaş geziyormuş gibi, "ama o benim arkadaşım" diyoruz. Hijyene de hiç girmeyelim ki, bu işin detayları ürkütücü olabilir. Bunlara dikkat etseydik yemyeşil yurdumuzu kırmızıya boyamış olmazdık. Bunlara dikkat etseydik, o zaman hükümetin yapmadıklarını sert bir şekilde eleştirme hakkını kendimizde bulabilirdik. Ben burada hükümetin yaptıklarını savunmuyor, sadece hasret kaldığımız adilane bakışla bir de kendi yaptıklaŕımızı görelim istiyorum. Ülkeyi kırmızıya boyarken, hükümet boyalaŕı ve fırçayı verdi. Halk olarak bizim yaptığımızsa işçilikti. Anlayana maske, mesafe yaz, anlamayanı entübe etsén az Hakan Algan Resmi Web Sitesi

Yorumlar

  1. 🥺🙏🙏🙏💐💐💐

    YanıtlaSil
  2. Ne yaparsın ki, seviyemiz bu. Bunca uyarılara rağmen lebaleb toplantılar, düğünler, eğlenceler .. Ne olmasını bekliyorduk ki?

    YanıtlaSil
  3. Canım harika bir yazı olmuş yine. Söylediğin gibi çok haklısın. Memleketi parsel parsel satarken kimsenin sesi çıkmadı. Sıcak para bollugundan kimse anlamadı. Biz anladık ama anlatamadık. Herşeyi hakettik.

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı bir yazı..
    Güzel yurduma bu yakışıyor demekki, her Toplum kendi istediği rejimle yönetilir...
    Aptallar çoğunlukta olunca, diğerlerine ÇOK İŞ DÜŞÜYOR.
    YAŞAMINIZDA BAŞARILAR.

    YanıtlaSil
  5. Maskeyi taşır cepte
    Kolonyası durur WC de
    Akşama düğünleri var
    Koyamaz hiç mesafe... Bilin bakalım bu kimdir?

    YanıtlaSil
  6. Canım mı desem, bir tanem mi desem, Hakanım Alınganım mı desem, çok tatlı gıymatlı bir yazı olmuş mu desem. Abi yazının da tatlısını da gördük ya covit olsam gam yemem. Yazılarını özlemle takip ediyordum hayatım, bundan böyle takipçilerini de takip ediyorum:))) gerisini sen düşün!!!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ŞİİR GÜNÜ (YALAN HAYAT)

... Eh be yalan hayat, Biraz da benim yüzüme bak, Bakmayacaksan, Çek bi kıyak da, Artık yakamı bırak. Her gecenin sabahı Güneş yeniden doğacak, Akşama kadar mucizeler olacak, Ben de istiyorum bunları yaşamak, Haydi artık yakamı bırak. Hakan Algan

HELALLİK

Son yıllarda helallik istemek, toplumun her kesiminde adet haline geldi. Özellikle siyasilerin "helallik" istemeleri yüzümde bir tebessüme sebep oluyor. Helallik inancımız açısından büyük öneme sahip. Kabul etmemek mümkün değil ama her şeyde olduğu gibi bunu da abartmadık mı? "Hakkını helal et" diyenlere, "helal olsun" demek gerçekten çözüm mü acaba? Zaten helal olsun demekle de o iş olmuyor diye düşünüyorum. Karşımdaki bin bir dalavereyle ruhum duymadan beni kazıklayıp sonunda helallik isteyince, "kul hakkı" sorunu çözülecek. Allahın; "karşıma nasıl gelirseniz gelin, kul hakkıyla gelmeyin" diyerek, bu kadar önemli olduğunu vurguladığı bir konunun, by kadar basit çözümünün olabileceğini sanmıyorum. Bana göre en samimi cevap; "bilerek ve isteyerek hakkıma girdiysen helal edemem. Ama bilmeden hakkıma girdiysen helal olsun" demek sanırım. Hakan Algan Resmi Web Sitesi

ŞİİR GÜNÜ (BAHANE)

  ... Bunlar hep bahane, Görüşmemek için benimle. Arkadaşlarınďa olduğun, Uyuduğun, Banyoda olduğun, Misafirin olduğu, Yemek yediğin, Evlendiğin. Hakan Algan