Ana içeriğe atla

YENİ YIL

 



...

Arkadaşlar bu seferki yazımız belki içinizdeki bazı arkadaşları rahatsız edecektir ama bunlar gerçekler ve yazmadan geçemeyeceğim.

Devletin değil, şahısların dini olduğundan ve bizde miladi takvim kullandığımız için o arkadaşların da benim gibi bu düşüncelerime hoş görüyle yaklaşacağına eminim. Zaten bunun da dinle alakası yok.

Her yeni başlangıç yeni bir umuttur. Yeni bir yıla başlamak gibi. Bunu da sevinçle karşılamak en doğal insani harekettir.

Başķa konulaŕla karıştirıp, çarpıtmaya gerek var mı? Kutlanan da dinimizın de tanıďığı Hz İsa peygamberin doğumu değil, yeni bir başlangıç zaten. Yeni ümitlerin yoğun olarak yaşandığı bu günü, insanların ümitlerini yıkarak geçirmeyi ďe kimsenin isteyeceğini sanmıyorum.

Bırakmalı da insanlar hiç olmazsa hayallerinďe isteğini yaşasın...


Hakan Algan

Yorumlar

  1. 2022 yılı sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Saglık huzur dolu bir yıl dilerim

    YanıtlaSil
  3. İyi yıllarımız olsun,kötülüklerden ve kötülerden arınmış olarak girelim yeni yılımıza❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  4. Gelen yeni yıl huzur sağlık maddi manevi güç ve huzur getirsin yeni yilimiz kutlu mutlu olsunn 🙏💐💐💐

    YanıtlaSil
  5. Canım sağlıklı mutlu huzurlu bir yıl olsun hepimize. Dünyaya barışın geldiği iyiliklerin çoğaldığı kötülüklerin yok olduğu günler gelsin 🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  6. Yeni yıl eski Türklerde günün geceden uzun olduğu günler başladığında kutlanan bir coşku... Ayaz Ata ren geyikleri ile diyardan diyara gezen ve yanında kar kız rivayete göre toruna Bir efsane... Dolayısıyla zaten kültürümüzde var olan bir şey... Hakanımın ve Hakan'a sevdalı olan bütün yüreklerin yeni yılın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam olsun kutlu ülküye .. Selam olsun siz değerli arkadaşımıza. İsminiz görünmüyor ama ben Elif. Düşüncelerime tercüman olmuşsunuz teşekkür ederim.

      Sil
    2. Selamlar Elif hanım bir kere bayrak misali dalgalanma aşkı işledi deli yüreğe, çok şükür başımızı öne eğdirmedi bu dava. Yalnız Allah'a eğildik, milletimizi sevdik menfaatlerimize eğilmedik. İsmim Hüseyin Tan görüşelim inşallah... Çok memnun oldum

      Sil
  7. Yeni yil güzelliklerle gelsin Hakan`cım.

    YanıtlaSil
  8. Keşke, yeni yılda, biraz daha İNSANLIK...
    dilemeseydim keşke . Hakan Bey, yorumlarınız okudukça güzelleşiyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ŞİİR GÜNÜ (YALAN HAYAT)

... Eh be yalan hayat, Biraz da benim yüzüme bak, Bakmayacaksan, Çek bi kıyak da, Artık yakamı bırak. Her gecenin sabahı Güneş yeniden doğacak, Akşama kadar mucizeler olacak, Ben de istiyorum bunları yaşamak, Haydi artık yakamı bırak. Hakan Algan

HELALLİK

Son yıllarda helallik istemek, toplumun her kesiminde adet haline geldi. Özellikle siyasilerin "helallik" istemeleri yüzümde bir tebessüme sebep oluyor. Helallik inancımız açısından büyük öneme sahip. Kabul etmemek mümkün değil ama her şeyde olduğu gibi bunu da abartmadık mı? "Hakkını helal et" diyenlere, "helal olsun" demek gerçekten çözüm mü acaba? Zaten helal olsun demekle de o iş olmuyor diye düşünüyorum. Karşımdaki bin bir dalavereyle ruhum duymadan beni kazıklayıp sonunda helallik isteyince, "kul hakkı" sorunu çözülecek. Allahın; "karşıma nasıl gelirseniz gelin, kul hakkıyla gelmeyin" diyerek, bu kadar önemli olduğunu vurguladığı bir konunun, by kadar basit çözümünün olabileceğini sanmıyorum. Bana göre en samimi cevap; "bilerek ve isteyerek hakkıma girdiysen helal edemem. Ama bilmeden hakkıma girdiysen helal olsun" demek sanırım. Hakan Algan Resmi Web Sitesi

ŞİİR GÜNÜ (BAHANE)

  ... Bunlar hep bahane, Görüşmemek için benimle. Arkadaşlarınďa olduğun, Uyuduğun, Banyoda olduğun, Misafirin olduğu, Yemek yediğin, Evlendiğin. Hakan Algan