Ana içeriğe atla

ANTİDEPRESAN

 




...

Şunu yeyin, bunu için demeyeceğim. Kiminle oturup, kimin yanından kalkmamız gerektiğinı yazacağım. Kedi köpeğin falan insanı dépresyona soktuğunu sanmıyorum. Geriye insan kaldığına ve depresyonun bence en güzel tedavisinin hiç girmemek olduğunu da düşünüyorsak oturup, kalktığımız insanlara dikkat etmemiz gerekiyor sanki.

Her konuşması negatif olan birisini ne kadar dinleyebilirsinız?

Sürekli kavga, tartışma veya dövüşten bahseden birisine ne kadar tahammül edebilirsiniz?

Peki arabesk yaşamayı tercih eden birisiyle nereye kadar karamsarlığa dalış yapabilirsiniz?

Sürekli kendisinden bahsedenĺer de çok iç açıcı değil.

"Beni böyle kabul etsınler" zırhını giyip, yaşayanlar da ötede yaşasınlar. 

Bir de empati yeteneği hiç gelişmemiş olanlar.

Geriye kim kaldı diyeceksiniz. Kalan sağĺar bizimdir ve yeterlidir.

Kitap okuyun.

Müzık dinleyin.

Resim yapın.

Maket yapın.

illa kendinize uygun bir hobi vardır. Bulun, onunla ilgilenin.

Elimizden gelenleri biz yaipalım da ıhtjmalleri düşürelim.

Çevreınizde çok kişi ölmasına gerek yok. Zaten demiyorlar mı? "Nerede çvokluk, orada bolluk"



Hakan Algan 

Yorumlar

  1. En güzeli hobilerle meşgul olmak hele bu zamanda. Birde birkaç eski dost varsa yeter.❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏

    YanıtlaSil
  2. İnsanın insana yaptığı kötülüğü hiç bir canlı yapmıyor malesef 3 kuruş edecek insanlara 5 kuruşluk değer verince 2 kuruşa satıyor seni

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ŞİİR GÜNÜ (YALAN HAYAT)

... Eh be yalan hayat, Biraz da benim yüzüme bak, Bakmayacaksan, Çek bi kıyak da, Artık yakamı bırak. Her gecenin sabahı Güneş yeniden doğacak, Akşama kadar mucizeler olacak, Ben de istiyorum bunları yaşamak, Haydi artık yakamı bırak. Hakan Algan

HELALLİK

Son yıllarda helallik istemek, toplumun her kesiminde adet haline geldi. Özellikle siyasilerin "helallik" istemeleri yüzümde bir tebessüme sebep oluyor. Helallik inancımız açısından büyük öneme sahip. Kabul etmemek mümkün değil ama her şeyde olduğu gibi bunu da abartmadık mı? "Hakkını helal et" diyenlere, "helal olsun" demek gerçekten çözüm mü acaba? Zaten helal olsun demekle de o iş olmuyor diye düşünüyorum. Karşımdaki bin bir dalavereyle ruhum duymadan beni kazıklayıp sonunda helallik isteyince, "kul hakkı" sorunu çözülecek. Allahın; "karşıma nasıl gelirseniz gelin, kul hakkıyla gelmeyin" diyerek, bu kadar önemli olduğunu vurguladığı bir konunun, by kadar basit çözümünün olabileceğini sanmıyorum. Bana göre en samimi cevap; "bilerek ve isteyerek hakkıma girdiysen helal edemem. Ama bilmeden hakkıma girdiysen helal olsun" demek sanırım. Hakan Algan Resmi Web Sitesi

ŞİİR GÜNÜ (BAHANE)

  ... Bunlar hep bahane, Görüşmemek için benimle. Arkadaşlarınďa olduğun, Uyuduğun, Banyoda olduğun, Misafirin olduğu, Yemek yediğin, Evlendiğin. Hakan Algan